Thursday, August 2, 2012

My obsessions: Ninja love (app)

Hey girls, so there's this app called : Shall we date: ninja love, and i have been so obsessed with it, i just like, play it for hours and hours until bed time, it is so cool. So in this game you have to like, choose a character to be person you would fall in love with and then there's like a story for each character. Of course you also have energy, and that's the worst part because it only fills one point of energy every 5 hours and that really annoys me, but well, i'll have to live with it.

Olá meninas, então eu tenho estado tão obsecada com este app que eu encontrei, eu tenho de estar a joga-lo a toda a hora se não morro, apenas adoro-o. Então neste jogo tu tens de escolher uma personagem, e essa personagem vai ser a pessoa que vais estar durante o jogo todo e vais começar a gostar dele e lalala, e depois há uma história para cada personagem. Depois há a energia que é o que me irrita mais, porque só recebes um ponto de energia cada 5 horas, é tão chato, mas pronto, vou ter de viver com isso para o resto da minha vida.



image


Hope you liked it!
Espero que tenham gostado!

No comments:

Post a Comment